Postup pri reklamácii
Ako postupovať pri reklamácii tovaru
Formulár pre reklamácie ZDE !!!
NEPOSIELAŤ SLOVENSKOU POŠTOU – IBA PREPRAVNOU SPOLOČNOSŤOU!
Na všetok predávaný tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov v zmysle novely Občianskeho zákonníka č. 150/2004 Z. z. Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru. Záruka sa nevzťahuje na chyby, kvôli ktorým bola poskytnutá zľava, na poškodenie spôsobené nesprávnym používaním alebo zaobchádzaním, na bežné opotrebenie používaním a na poškodenie vonkajšími vplyvmi (napr. prepätie v elektrickej sieti, pád a pod.).
Ak je reklamácia uznaná, v prvom rade sa vada odstráni opravou. Ak oprava nie je možná, máte nárok na výmenu tovaru, vrátenie peňazí alebo odstúpenie od zmluvy.
Na uplatnenie reklamácie je potrebné predložiť doklad o kúpe (faktúru). Odporúčame doklad uchovať počas celej záručnej doby.
Kontaktujte nás
Pred odoslaním tovaru nás, prosím, kontaktujte e-mailom alebo telefonicky a uveďte číslo objednávky, popis závady a svoje kontaktné údaje.
E-mail: [uveďte e-mail]
Telefón: [uveďte telefón]
Odoslanie tovaru
Reklamovaný tovar zašlite prostredníctvom prepravnej spoločnosti (nie poštou) na adresu:
THERMOWELL.SK
Ján Homoľa
Nábřežní 414
79001, Jeseník
IČ: 44884966
DIČ: CZ650516/7647
Registrované v mestský úrad Jeseník podľa § 71 ods.2 živnostenského zákona
Tel SK: +421 949 885 410
Tovar posielajte doporučene alebo ako poistený balík.
Zásielky na dobierku nebudú prevzaté.
Odstúpenie od zmluvy (vrátenie tovaru)
Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte právo do 14 pracovných dní od prevzatia zásielky odstúpiť od zmluvy podľa § 12 zákona č. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.
Podmienky odstúpenia:
- výrobok musí byť nepoškodený, nepoužívaný a v pôvodnom obale,
- nesmie byť rozbalený,
- priložte krátku žiadosť o vrátenie a faktúru, ktorú ste k výrobku dostali.
Po splnení všetkých podmienok Vám budú peniaze vrátené na účet do 30 dní od doručenia tovaru (bez nákladov na poštovné).
Toto ustanovenie neplatí pre veľkoobchodných odberateľov.
Na záver odporúčame všetky reklamácie a vrátenia riešiť vopred e-mailom, aby bol proces čo najrýchlejší a jednoduchý pre obe strany.